Probleem met bestelling?

Bij Partijhandel Limpens doen we er alles aan om uw bestelling zo goed en netjes mogelijk af te handelen.
Is er iets met uw bestelling? Laat het ons direct weten, zodat we het probleem naar ons beste kunnen kunnen oplossen.
Als er een probleem is met uw bestelling, neem dan direct contact met ons op. U kunt dit doen door onze klantenservice een E-mail te sturen via ons contact formulier met uw naam, bestelnummer en een duidelijke omschrijving van het probleem.
Wij nemen dan binnen één werkdag contact met u op om het probleem op te lossen. 
Wat zou er aan de hand kunnen zijn?:
  • Na ontvangst bestelling blijkt dat er iets ontbreekt
  • U heeft iets anders ontvangen dan u besteld heeft
  • U heeft iets besteld en we hebben het niet meer op voorraad
  • U heeft teveel of te weinig ontvangen 
Het picken van uw bestelling is mensenwerk en niet geautomatiseerd. Dan kan het gebeuren dat er soms fouten worden gemaakt.

Het is natuurlijk niet onze bedoeling en we proberen dat ten alle tijden te voorkomen. 
Maar het kan zijn dat er iets ontbreekt in uw bestelling, of dat uw een verkeerd onderdeel ontvangt, u iets teveel of te weinig ontvangen heeft, of dat we u iets verkochten hebben wat we achteraf toch niet meer blijken te hebben. 

Mocht er iets ontbreken of u heeft een verkeerd onderdeel ontvangen, en in het geval dat we het onderdeel nog op voorraad hebben, zullen we dit direct en op onze kosten nazenden. 
Mochten we het onderdeel niet meer hebben en ook niet meer binnen redelijke tijd aan kunnen komen, dan betalen we u het teveel betaalde geld terug.  Uiteraard mag u ook de hele bestelling retourneren en op onze kosten alles terug sturen, mits de onderdelen verpakking nog verzegeld en onbeschadigd is. 

Als u teveel heeft gekregen, stellen wij het op prijs als u het ons laat weten. Zo kunnen wij ons voorraad aanpassn en voorkomen dat we iemand anders moeten teleurstellen. in principe als het om losse onderdelen gaat, kun u deze dan gewoon houden. In sommige gevallen zullen we u vragen om de spullen op onze kosten terug te sturen. 

Dat brengt ons op het volgende. Wat als u iets besteld heeft en we hebben het niet meer. 
We zullen u in dit geval altijd eerst contacteren via email voordat we uw bestelling verzenden. U kunt er dan voor kiezen om het geld terug te krijgen voor het deel van de bestelling wat we niet meer hebben en de rest van de besteling kan dan wel worden toegezonden. Of u kunt de bestelling annuleren als u wilt. U krijgt dan uw volledige aankoop bedrag terug.